Agridienst is in 1998 opgericht door Leo Heijmans. Het bedrijf is vanuit een voormalig akkerbouwbedrijf ontstaan en vanuit hier is de dienstverlening ontstaan in de agrarische sector. Deze vraag werd steeds groter en in 2002 is dan ook het kantoor gebouwd aan de Hoogstaat 7 te Steenbergen waar we nu nog steeds gevestigd zitten. In 2003 is de eerste vaste medewerker Kees Aarden aangenomen en in 2004 volgden Jacq van Kaam. In 2010 is Ariën Heijmans binnen het bedrijf mee gaan werken en hij heeft het familiebedrijf in 2012 overgenomen. Per 1 februari 2022 zijn de taken van Ariën overgenomen door Kees Aarden. Vanaf juli 2023 is ons kantoor gevestigd aan de Prins Reinierstraat 12 te Steenbergen. Op dit moment werken we met 6 medewerkers op kantoor.
Vast aanspreekpunt
Door onze gedegen en betrouwbare manier van werken hebben wij een uitstekende naam opgebouwd. Dagelijks werkt ons ervaren team er hard aan om die reputatie in stand te houden. Daarbij zijn we een vast aanspreekpunt voor zowel de klant als onze medewerkers. Wij zorgen ervoor dat de juiste persoon op de juiste plaats wordt ingezet en ondersteunen onze relaties op het gebied van personeelszaken.
Sinds de oprichting van Agridienst is Kees al betrokken bij het uitzendbureau en sinds 2003 fulltime werkzaam, eerst als bedrijfsleider/planner en vanaf februari 2022 accountmanager, hij is het gezicht van het bedrijf. Hij is regelmatig te vinden op de werkvloer bij de klanten en medewerkers om contacten te onderhouden en nieuwe contacten te leggen voor zowel potentiële klanten als voor nieuwe vakbekwame medewerkers. Hij is altijd het eerste aanspreekpunt geweest voor de personeelsplanning en verantwoordelijk voor het reilen en zeilen op kantoor. Kees heeft veel ervaring binnen het bedrijf en de sector, die houdt van snel schakelen en er een praktische denk- en werkwijze op na houdt.
De schakel tussen klant en organisatie. Voor nieuwe klanten, als het gaat om advies en afspraken m.b.t. onze diensten en tevens onderhoud hij de relatie met bestaande klanten. Begeleidt ook sollicitatieprocedures bij wervingsopdrachten, en leerwerktrajecten. Jacq is als veiligheidscoördinator het eerste aanspreekpunt met betrekking tot onze VCU-certificering. Hij heeft een achtergrond met ruime praktische kennis en weet dan ook waar hij over praat.
Joyce houdt zich bezig met de gehele salarisadministratie van onze medewerkers en alle ondersteunende administratieve zaken die daarbij komen kijken. Ook verzorgt zij veel taken in de financiële- en personeelsadministratie. Haar vaste werkdagen zijn maandag (in de even weken), dinsdag, woensdag en donderdag.
Lonneke werkt bij ons als intercedente en is voornamelijk bezig met de werving en selectie van nieuwe medewerkers. Daarnaast zorgt ze ook voor het gehele traject van de sollicitatieprocedure tot plaatsing van de medewerkers. Haar vaste werkdagen zijn maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag.
Bram houdt zich bezig met werving en selectie en de personeelsplanning.
Jikke houdt zich bezig met werving en selectie.
Leo heeft in 1998 Agridienst opgericht en heeft zich sinds een aantal jaren teruggetrokken vanuit het bedrijf.
Ariën heeft in 2010 de bedrijven overgenomen van oprichter Leo Heijmans. Vanaf februari 2022 is Ariën op de achtergrond actief voor ondersteuning van het team en een adviserende rol. Door zijn jaren ervaringen in het bedrijfsleven is hij ook zeker een meerwaarde voor het bedrijf.
Voor een bezoek dient u vooraf een afspraak te maken, zodat we voldoende tijd voor u kunnen vrijmaken.
Privacystatement
Agridienst Uitzendbureau Prins Reinierstraat 12 4651 RZ Steenbergen NB
Tel. 0167 - 56 35 00 Fax X steenbergen@agridienst.nl Route